Ar jūsų uostai ir keltai pasiekiami riboto judumo keleiviams?

Beveik visi mūsų uostai ir keltai yra pritaikyti neįgaliesiems ir (arba) riboto judumo keleiviams.  Kai kuriuose keltuose ir reisuose gali būti ribojamas neįgaliųjų vežimėliuose sėdinčių ir papildomas judėjimo priemones naudojančių svečių skaičius. Žinoma, visada pasirūpinsime, kad uostuose arba keltuose mūsų tinkamai paruoštas personalas būtų pasiruošęs mielai suteikti reikiamą pagalbą visiems įlipantiems ir išlipantiems. Jeigu esate neįgalus, turite judėjimo negalią, judėjimo sutrikimų arba kitokią negalią ir Jums reikia papildomos pagalbos, prašome pranešti mums apie savo konkrečius reikalavimus likus ne mažiau kaip 48 valandoms iki kelionės ir susisiekti su mumis el. paštu arba telefonu.  Galime prašyti, kad keliautumėte su lydinčiu asmeniu, jeigu tai būtina dėl saugumo sumetimų, jeigu negalite patys evakuotis iš kelto, jeigu Jums reikia papildomos pakėlimo pagalbos, jeigu Jums reikia asmeninės priežiūros pagalbos arba jeigu negalite suprasti saugos nurodymų. Tokiu atveju papildomas mokestis už lydintįjį asmenį nebus imamas.

 

Už šunis vedlius ir šunis pagalbininkus mokestis neimamas. Jiems leidžiama vaikščioti keleivių deniuose plaukiant visais „Stena Line“ maršrutais.  Registruodamiesi uoste visi šunys vedliai ir šunys pagalbininkai privalo turėti reikiamus dokumentus ir visą kelionės laiką dėvėti tinkamus diržus ir liemenes.

 

2010 m. lapkričio 24 d. EUROPOS PARLAMENTO IR TARYBOS REGLAMENTAS (ES) Nr. 112010 dėl jūrų ir vidaus vandenų keliais keliaujančių keleivių teisių, iš dalies keičiantis Reglamentą (EB) Nr. 2006/2004 (įtrauktą į JK vidaus teisės aktus 2018 m. Europos Sąjungos (pasitraukimo) 3 skyriumi)

 

Kokybės standarto nuostata

„Stena Line Ltd.“ nuolat rūpinasi, kad užsakymus tvarkantys darbuotojai ir su keleiviais bendraujantis terminalų ir keltų personalas būtų tinkamai paruošti darbui su neįgaliaisiais. Specialiai užsakymų centrų, uostų ir keltų darbuotojams sukurti mokymai supažindina su riboto judumo asmenų poreikiais ir kokių veiksmų galime imtis mes, kad keliaudami su „Stena Line“ šie asmenys gautų aukščiausios kokybės paslaugas.

Mokymus veda į keltus atvykstantys specialistai arba jie vykdomi per kompiuterinį mokymų modulį, kuris pagal poreikį reguliariai atnaujinamas. Visi pasiekimai registruojami. Be to, keleivius raginame pasidalinti savo įspūdžiais el. paštu arba užpildant klientų pasitenkinimo formą. Keleivių atsiliepimai naudojami stebėti ir tobulinti paslaugų kokybę.