Privatumo taisyklės

1.     Įžanga

Mes, „Stena Line Scandinavia AB“, registracijos numeris 556231-7825 („Stena Line“), esame Jūsų asmens duomenų valdytojas. Šiose privatumo taisyklėse visi įvardžiai „mes“ ir jų formos bei numanomi kreipiniai reiškia „Stena Line“. Mūsų kontaktinė informacija pateikta šių privatumo taisyklių pabaigoje. Mes gerbiame Jūsų privatumą ir esame įsipareigoję apsaugoti Jūsų asmens duomenis.

 

Toliau nurodytos interneto svetainės vadinamos mūsų Interneto svetainėmis:

 

stenaline.se, stenaline.dk, stenaline.no, stenaline.fi, stenaline.pl, stenaline.lv, stenaline.lt, stenaline.ee, stenaline.ru, stenaline.pl, stenaline.cz, stenaline.de, stenaline.nl, stenaline.fr, stenaline.co.uk, stenaline.ie, stenaline.it, stenaline. es, stenalinetravel.com, wyjazdygrupowe.pl, szwecjazklasa.pl, blog.stenaline.se, blog.stenaline.dk, blog.stenaline.no, blog.stenaline.pl, blog.stenaline.co.uk, blog.stenaline.ie, blog.stenaline.nl, blog.stenaline.de.

 

Mūsų Interneto svetainės ir kitos ryšių priemonės (el. paštas, telefono nr., pagalbos kontaktai, socialiniai tinklai, pokalbių kanalas ir popierinės formos) bei „Stena Line“ paslaugos toliau vadinamos mūsų Paslaugomis.

 

2.     Privatumo taisyklių taikymo sritis

 

Šios privatumo taisyklės taikomos tvarkant Jūsų asmens duomenis, kai Jūs kaip klientas ir (arba) Interneto svetainės lankytojas naudojatės mūsų Paslaugomis arba Jūsų asmens duomenis gauname iš asmens arba organizacijos, kuri atlieka užsakymą Jūsų vardu (pvz., bendrovės, kurioje dirbate), arba iš kelionių agentūros, kurią pasamdėte Jūs arba asmuo ar organizacija, kurie atlieka užsakymą Jūsų vardu. Šiose taisyklėse, be kita ko, pateikiama informacija apie tikslus, kuriais tvarkome Jūsų asmens duomenis, su kuo jais dalijamės ir kokias teises turite savo asmens duomenų atžvilgiu.

 

Jeigu norite sužinoti daugiau apie tai, kaip tvarkomi mūsų Lojalumo programos „Extra“ („Blue“ narystės, „Gold“ narystės arba „Business Traveller“) narių asmens duomenys, žr.  „Stena Line“ Lojalumo programos  Privatumo taisykles.

 

Informaciją apie tai, kaip tvarkome slapukus, žr.  Slapukų taisyklėse.

 

Informaciją apie stebėjimą, vykdomą vaizdo kameromis mūsų laivuose, uostuose, terminaluose ir biuruose bei su tuo susijusį asmens duomenų tvarkymą žr. „Stena Line“ Stebėjimo kamerų taisyklėse.

 

3.     Kokių kategorijų asmens duomenis mes tvarkome?

 

„Stena Line“ tvarko tokių kategorijų asmens duomenis apie klientus ir (arba) Interneto svetainės lankytojus, kurie naudojasi mūsų paslaugomis:

 

a)   vardas ir pavardė;

b)   gimimo data;

c)   amžiaus grupė (0–3 metų ir 4–15 metų vaikai);

d)   lytis;

e)   kontaktiniai duomenys (adresas, telefono ir (arba) mobiliojo telefono numeris, el. pašto adresas);

f)    mokėjimo duomenys (kortelės tipas („American Express“, „Mastercard“ arba „VISA“), kortelės numeris, saugumo kodas (CID / CVC / CVV), galiojimo laikas, IBAN, BIC, dovanų kortelės / banko čekiai bei kt. ir mokėjimo tipas);

g)   galimas kartu keliaujančių vaikų skaičius;

h)   užsakymo nuoroda;

i)    maršruto ir kelionės informacija: paskirties vieta, kelionės trukmė, atvykimo ir išvykimo datos, keleivių skaičius, kajutės arba atlošiamosios kėdės pasirinkimas, kajutės numeris, išankstiniai užsakymai (maitinimas, gėrimai, užkandžiai), paskolintos lovos kajutėse arba kūdikių lovytės, gyvūnai (tiek, kiek pateikiate mums tokius duomenis), specialūs prašymai, kuriuos gauname, ir bet koks reikiamas atšaukimo draudimas;

j)    transporto priemonės informacija (transporto priemonės tipas (automobilis, kemperis, dviratis ir (arba) priekaba) ir transporto priemonės registracijos numeris);

k)   Jūsų užsakymų / pirkinių sąrašai terminalų ir laivų parduotuvėse;

l)    užsakymų istorija;

m) panaudoti nuolaidų kodai ir saugumo kodai (kuriais patvirtinami nuolaidų kodai);

n)  pilietybė;

o)   paso arba tapatybės dokumento duomenys;

p)   svečių (keleivių) sąrašas (rezervaciją atliekantis klientas ir bendrakeleiviai);

q)   Jūsų gyvūno tapatybės numeris;

r)    informacija apie asmenis, deklaruojančius save nepilnamečio tėvais;

s)   laikino uždraudimo keliauti data (jeigu keleivis pažeidžia laivo saugumo taisykles);

t)    informacija apie negalią arba ribotą judumą (tiek, kiek mus pranešate; jeigu Jums reikia pagalbos, Jūsų klausa arba rega sutrikusi arba reikia vaistų, neįgaliųjų vežimėlio arba esate silpnaregis);

u)   informaciją apie specialią priežiūrą arba pagalbą, kurios gali prireikti avarinės situacijos atveju (tiek, kiek mus informuojate apie savo specialiosios priežiūros arba pagalbos poreikius);

v)   kontaktinis numeris skubiais atvejais (jeigu mums pateikiate);

w)  interneto svetainės informacija pagal Jūsų IP adresą;

x)   informacija apie naršyklę (naršyklės versiją);

y)   lojalumo programos nario numeris;

z)   atsakymai į klientų pasitenkinimo apklausas, jeigu juos pateikiate (užsakymo nuoroda, telefono numeris ir el. pašto adresas);

aa)                    Jūsų darbovietė ir pareigos (verslo keliautojams);

bb)                   balso įrašai (jeigu įrašomas pokalbis telefonu).

 

4.     Kur gauname Jūsų asmens duomenis?

 

„Stena Line“ gauna asmens duomenis tiesiai iš Jūsų, kai užsakote kelionę tiesiogiai arba per kelionių agentą. Be to, juos gauname, kai registruojatės mūsų naujienlaiškiams, pasinaudojate kreipimosi forma arba pokalbių kanalu.

„Stena Line“ taip pat renka asmens duomenis iš kelionių agentūrų, kurioms nurodėte pateikti mums savo asmens duomenis.

 

Be to, „Stena Line“ Jūsų asmens duomenis gauna iš asmens arba organizacijos, kuri atlieka rezervaciją Jūsų vardu (pvz., bendrovės, kurioje dirbate).

 

„Stena Line“ Jūsų asmens duomenis gali gauti ir iš kitų „Stena AB“ bendrovių, kurios veikia kaip mūsų duomenų tvarkytojai ir renka Jūsų asmens duomenis mūsų vardu.

 

5.     Kas atsitinka, kai nepateikiate mums savo asmens duomenų?

 

Kad galėtumėte atlikti užsakymą arba naudotis kitomis mūsų paslaugomis, turime turėti prieigą prie 3 skyriuje išvardytų asmens duomenų.

 

Be to, pagal teisės aktus privalome tvarkyti tam tikrus asmens duomenis apie mūsų keleivius, o konkrečiai: vardas, pavardė, pilietybė, gimimo data, paso arba tapatybės dokumento duomenys. Jeigu nepateikiate šios informacijos, mes negalime Jūsų priimti į keltą. Kitais atvejais asmens duomenų teikimas yra savanoriškas, tačiau, atsisakę pateikti reikiamus duomenis, galite neturėti galimybės pasinaudoti jokiomis turimomis teisėmis arba gauti iš mūsų reikiamos pagalbos.

 

6.     Kokiais tikslais tvarkome Jūsų asmens duomenis ir koks yra šios duomenų tvarkymo veiklos teisinis pagrindas?

 

„Stena Line“ tvarko Jūsų asmens duomenis toliau nurodytais tikslais. Kiekvienam tikslui pagrįsti privalome turėti teisinį pagrindą. Toks teisinis pagrindas gali būti: i) mūsų turimas Jūsų sutikimas dėl atitinkamos tvarkymo veiklos; ii) tvarkyti duomenis būtina siekiant vykdyti sutartį, kurią sudarėme su Jumis; iii) „Stena Line“ arba trečioji šalis turi teisėtą interesą tvarkyti asmens duomenis, kuris nėra viršesnis už Jūsų interesą neleisti tvarkyti asmens duomenų. Teisinis pagrindas, kuriuo remiasi „Stena Line“, nurodomas po kiekvienu nurodytu tikslu.

 

Jeigu toliau nurodyto tikslo teisiniu pagrindu įvardytas Jūsų sutikimas, mes tvarkysime Jūsų asmens duomenis tokiu tikslu tik gavę Jūsų sutikimą. Jūs turite teisę bet kada atšaukti savo sutikimą. Vis dėlto, tai neturi jokio poveikio duomenų tvarkymo, remiantis šiuo sutikimu iki jo atšaukimo, teisėtumui.

 

a) Kelionės, apgyvendinimo ir kitų Paslaugų pagal sutartį teikimas

 

„Stena Line“ naudoja tokią informaciją: vardas, pavardė, gimimo data, amžiaus grupė, lytis, kontaktiniai duomenys, mokėjimo duomenys, kartu keliaujančių vaikų skaičius, užsakymo nuorodos numeris, maršruto ir kelionės informacija, transporto priemonės informacija, užsakymų / pirkinių sąrašas terminalų ir laivų parduotuvėse, užsakymų istorija, panaudoti nuolaidų kodai ir saugumo kodai, kad administruotų ir pasirūpintų Jūsų užsakytomis kelionėmis, apgyvendinimu, išankstiniais užsakymais ir Paslaugomis pagal Kelionės ir vežimo sąlygas. 

 

Taip Jūsų asmens duomenis tvarkome vykdydami savo sutartines prievoles Jūsų atžvilgiu. 

 

b) Mūsų paslaugų teikimas

 

„Stena Line“ naudoja vardą, pavardę ir kontaktinius duomenis, kad galėtų susisiekti su Jumis, kai naudojatės mūsų Paslaugomis.

Šis Jūsų asmens duomenų tvarkymas paremtas mūsų teisėtais interesais.

 

c) Administravimas

 

„Stena Line“ naudoja svečių (keleivių) sąrašus, kad administruotų pinigų grąžinimą, draudimo reikalus ir klientų nusiskundimus dėl užsakymų.

 

Šis Jūsų asmens duomenų tvarkymas paremtas mūsų teisėtais interesais.  

 

d) Šis tvarkymas grindžiamas teisinėmis prievolėmis:

 

-        informacija apie negalią / ribotą judumą, kurią pateikiate mums, kad galėtume suteikti Jums reikalingą pagalbą kelionės metu pagal ES reglamentą 1177/2010 dėl jūrų ir vidaus vandenų keliais vykstančių keleivių teisių;

 

-        Jūsų mokėjimo duomenys, kad galėtume laikyti mokėjimo duomenis, vardą, pavardę, Lojalumo programos nario numerį, kontaktinius duomenis ir, jeigu taikoma, mokesčių mokėtojo numerį pagal Švedijos Buhalterinės apskaitos įstatymą (1999:1078) ir (arba) atitinkamos vietos rinkoje galiojančius teisės aktus;

 

-        vardas, pavardė, lytis, amžiaus grupė, pilietybė bei informacija apie negalią ir kontaktinis numeris skubiais atvejais (tiek, kiek pateikiate mums tokią informaciją), kad galėtume sudaryti keleivių sąrašus pagal Direktyvą 2017/2109, iš dalies pakeičiančią Tarybos Direktyvą 98/41/EB dėl įplaukiančiuose į ir išplaukiančiuose iš Bendrijos valstybių narių uostų keleiviniuose laivuose esančių asmenų registracijos

 

-        vardas, pavardė, lytis, gimimo data, amžiaus grupė, pilietybė ir paso arba tapatybės dokumento duomenys, kad galėtume sudaryti keleivių sąrašus ir patvirtinti jų tapatybę pagal Švedijos Saugos laivuose potvarkį (2003:438) ir (arba) atitinkamos vietos rinkoje galiojančius įstatymus ir kitus teisės aktus;

 

-        kai taikytina: vardas, pavardė, gimimo data ir paso arba tapatybės dokumento duomenys tiek, kiek tokia informacija įtraukta į keleivių, kuriems draudžiama keliauti, sąrašus, gautus iš policijos. Tokius sąrašus naudojame, kad juose nurodyti asmenys negalėtų keliauti su „Stena Line“ ir mes visada laikytumėmės įstatymų bei kitų teisės aktų;

 

-        kai taikytina, atsižvelgiant į pasirinktą maršrutą: vardas, pavardė, lytis, gimimo data, pilietybė, paso arba tapatybės dokumento duomenys, transporto priemonės registracijos numeris, skirti informuoti apie patekimą į JK laikantis JK Imigracijos akto (1971 m.) reikalavimo dėl keleivių, įgulos ir paslaugų informacijos.

 

e) Mūsų Paslaugų gerinimas

 

Jūsų vardą, pavardę, kontaktinius duomenis, interneto svetainės informaciją pagal Jūsų IP adresą, informaciją apie naršyklę, užsakymo nuorodos numerį bei maršruto ir kelionės informaciją naudojame, kad gautume statistinius duomenis apie tai, kaip naudojatės mūsų Paslaugomis, siekdami pagerinti savo Paslaugas (ištaisyti klaidas, greitai ir paprastai nustatyti bei išspręsti pokalbių interneto svetainėje nesklandumus, pakeisti sąsają, kad galėtumėte lengvai susipažinti su ieškoma informacija, ar akcentuoti aktualius pasiūlymus Interneto svetainėje). Tą darome vykdydami klientų pasitenkinimo apklausas ir rinkos tyrimus arba analizuodami, kaip naudojatės mūsų Paslaugomis. Asmens duomenys, kuriuos naudojame savo Paslaugoms pagerinti, yra kiek įmanoma apibendrinami.

 

Šis Jūsų asmens duomenų tvarkymas paremtas mūsų teisėtais interesais.

 

f) Piktnaudžiavimo Paslaugomis prevencija

 

Piktnaudžiavimo ir sukčiavimo naudojant kredito korteles prevencijos tikslais gali būti naudojamas Jūsų vardas, pavardė, adresas ir IP adresas (priklausomai nuo kiekvieno konkretaus atvejo). Toks Jūsų asmens duomenų tvarkymas yra grindžiamas mūsų teisėtais interesais.

 

g) Neleidimas užsakyti kelionių keleiviams, kuriems laikinai uždrausta keliauti

 

„Stena Line“ laiko informaciją apie keleivių, kurie pažeidė mūsų saugos laive nuostatus, laikino draudimo datą, vardus, pavardes, gimimo datas (asmens kodus, jeigu tai Švedijos piliečiai) ir užsakymo nuorodos numerius, kad neleistume tokiems asmenims užsisakyti kelionių. Toks Jūsų asmens duomenų tvarkymas yra grindžiamas mūsų teisėtais interesais.

 

h) Pasiūlymų, nuolaidų ir atnaujinimų teikimas atsižvelgiant į tai, ką pirkote

 

Vardą, pavardę, kontaktinius duomenis bei maršruto ir kelionės informaciją galime naudoti, kad pateiktume Jums pasiūlymus, nuolaidas ir atnaujinimus atsižvelgdami į Jūsų pirkinį. Toks Jūsų asmens duomenų tvarkymas yra grindžiamas mūsų teisėtais interesais.

 

i) Tiesioginė rinkodara ir informavimas

 

Mes naudojame Jūsų vardą, pavardę, kontaktinius duomenis, maršruto ir kelionės informaciją bei užsakymų istoriją tiek, kiek a) patys sutikote su tiesiogine rinkodara (užsisakėte), b) užsisakėte mūsų naujienlaiškį arba lojalumo programą ir (arba) įsigijote „Stena Line“ gaminių bei paslaugų taip pateikdami mums šiuos asmens duomenis, kai naudojotės mūsų Paslaugomis, kad siųstume naujienlaiškius, pasiūlymus, aktualią informaciją apie savo Paslaugas 

Mes naudojame Jūsų vardą, pavardę, kontaktinius duomenis, maršruto ir kelionės informaciją tiek, kiek a) patys sutikote su tiesiogine rinkodara (užsisakėte), b) užsisakėte mūsų naujienlaiškį arba lojalumo programą ir (arba) įsigijote „Stena Line“ gaminių bei paslaugų taip pateikdami mums šiuos asmens duomenis, kai naudojotės mūsų Paslaugomi, kad siųstume priminimus apie užsakymus ir pradėtus, bet neužbaigtus mokėjimus.

 

Visa tai siunčiame paštu, SMS žinutėmis, el. paštu ir kitais elektroninės komunikacijos būdais. 

Šie Jūsų asmens duomenų tvarkymo veiksmai grindžiami mūsų teisėtais interesais.

 

Turite teisę bet kada atsisakyti tiesioginės rinkodaros, kaip aprašyta 6 skyriaus h–i  punktuose, pasinaudodami el. laiškuose esančiomis nuorodomis arba mūsų interneto svetainės „My Pages“ skilties nuostatose.  Jeigu tai padarysite, „Stena Line“ nebesiųs Jums tiesioginės rinkodaros pranešimų.

 

j) Nagrinėti skundus bei ginti ir (arba) pareikšti teisinius reikalavimus

 

Kiekvienu konkrečiu atveju asmens duomenis naudojame tik tiek, kad galėtume išnagrinėti klientų skundus ir apginti ir (arba) pareikšti teisinius reikalavimus. Toks Jūsų asmens duomenų tvarkymas yra grindžiamas mūsų teisėtais interesais.

 

k) Teisinių reikalavimų laikymosi įrodymas

 

Tikrindama tapatybę „Stena Line“ saugo pasų bei tapatybės duomenis ir informaciją apie asmenis, kurie teigia esantys nepilnamečių tėvai, kad atitinkamoms valdžios institucijoms įrodytų laikymąsi tapatybės patikrinimo reikalavimų pagal Švedijos  Saugos laivuose potvarkį (2003:438) ir (arba) atitinkamos vietos rinkoje galiojančius įstatymus ir kitus teisės aktus. Toks Jūsų asmens duomenų tvarkymas yra grindžiamas mūsų teisėtais interesais.

 

7.     Su kuo dalijamės Jūsų asmens duomenimis?

 

Siekdama pirmiau išvardytų tikslų, „Stena Line“ gali dalytis Jūsų asmens duomenimis su šiais gavėjais:

a)     „Stena AB“ (akcinė bendrovė);

b)     „Stena Rederi AB“;

c)     „Stena Line Travel Group AB“;

d)     išorės mokėjimo paslaugų teikėjais;

e)     „Stena Line Ltd.“;

f)     „Stena Line BV“;

g)     „Stena Line GmbH & Co. KG“;

h)      „Stena Line Danmark A/S“;

i)      „Stena Line Polska Sp. z o.o.“;

j)     UAB „Stena Line“;

k)      SIA „Stena Line“;

l)   „Retail & Food Services in Sweden AB“;

m)     „Baltic RoRo Services GmbH & Co.KG“;  

n)     kitomis laivybos bendrovėmis, autobusų bendrovėmis, kelionių vadovais, apgyvendinimo paslaugų teikėjais ir kitais rangovais (jeigu tai būtina, kad įvyktų užsakyta kelionė);

o)     policija, muitinės tarnybomis ir kitomis institucijomis;

p)     draudimo bendrovėmis (pvz., „Allianz“, „Axa“ / „Uniqa“);

q)      „Scandinfo“ ir „Origo“ grupės (klientų pasitenkinimo apklausoms vykdyti);

r)      mūsų išorės skambučių centrais: „Moranti“ Danijoje, Švedijoje bei Norvegijoje ir „Transcom“ Lietuvoje;

s)      mūsų išorės registracijos skyriais: pvz., „Sartori & Berger“;

t)     paslaugų teikėjais, su kuriais dirbame, kad galėtume teikti paslaugas, kaip antai prieglobos paslaugų teikėjais, pašto paslaugų teikėjais, analizės paslaugų teikėjais, IT paslaugų teikėjais, renginių organizavimo paslaugų teikėjais ir pan.;

u)     „Assa Abloy“ – kabinų skaitmeniniams raktams;

v)    „Google“ (išsamiau žr. tolesniame 8 skyriuje);

w)     „Facebook“ (išsamiau žr. tolesniame 9 skyriuje).

 

8.      Tolesnės nuostatos taikomos mūsų partnerystei su „Google“ ir naudojimuisi jų paslaugomis pakartotinei rinkodarai ir panašioms auditorijoms.

 

Savo interneto svetainėje naudojamės pakartotinės rinkodaros arba panašios auditorijos funkcija, kurią teikia „Google Inc.“ (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, JAV; „Google“). Ši funkcija skirta lankytojų elgsenai ir interesams analizuoti.

 

„Google“ naudoja slapukus, kad analizuotų naudojimąsi interneto svetaine – tokia analize grindžiama interesais pagrįsta reklama. Šie slapukai registruoja apsilankymus svetainėje ir anoniminius duomenis apie naudojimąsi ja. Jokie svetainės lankytojo asmens duomenys neįrašomi. Jeigu po apsilankymo atveriate kitą „Google Display“ tinklo svetainę, matysite reklamą, kuri greičiausiai bus susijusi su gaminiais ir informacija, matyta anksčiau.

 

Asmens duomenys yra tvarkomi remiantis BDAR 6 straipsnio 1 dalies a punktu, pagal kurį tikslinę reklamą interneto svetainės lankytojui rodome jo sutikimu, kad jam pasiūlytume suasmenintą reklamą pagal jo interesus, nustatytus pagal jo lankymąsi kitose „Google Display“ tinklo svetainėse. Tam galite bet kada paprieštarauti.

 

Daugiau informacijos apie „Google“ pakartotinę rinkodarą ir susijęs privatumo pareiškimas pateikti adresu https://www.google.com/privacy/ads

 

Savo interneto svetainėje taip pat naudojame interneto reklamos programą „Google AdWords“, o joje – virsmo sekimo funkciją (apsilankymų vertinimas). „Google Conversion Tracking“ yra analizės paslauga, kurią teikia „Google Inc.“ (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, JAV; „Google“). Kai spustelite „Google“ reklaminį skelbimą, Jūsų kompiuteryje įrašomas virsmo sekimo slapukas. Šių slapukų galiojimas ribotas, jie nelaiko jokių asmens duomenų ir todėl negali būti naudojami asmens tapatybei nustatyti. Kai lankotės tam tikruose mūsų svetainės puslapiuose ir slapukas veikia, „Google“ ir mes galime įrašyti, kad spustelėjote ant reklaminio skelbimo ir atvėrėte šį puslapį. Visi „Google AdWords“ klientai gauna skirtingus slapukus. Tad nėra rizikos, kad šie slapukai bus atsekti per svetainę iš „AdWords“ klientų.

 

Šio virsmo slapuko renkama informacija naudojama virsmo statistikai. Mes gauname informaciją apie bendrą skaičių vartotojų, kurie spusteli vieną iš mūsų reklaminių skelbimų ir kurie ateina į puslapį su virsmo sekimo žyme. Tačiau mes negauname jokios informacijos, kurią būtų galima naudoti vartotojo tapatybei nustatyti. Tvarkymas vykdomas pagal BDAR 6 straipsnio 1 dalies a punktą, gavus Jūsų sutikimą tikslinei reklamai ir šios reklamos veiksmingumo bei poveikio analizei. Tam galite bet kada paprieštarauti.

 

Šiuo tikslu galite neleisti įrašyti slapukų savo kompiuteryje pasirinkdami atitinkamas technines nuostatas savo naršyklėje. Tačiau norime informuoti, kad tokiu atveju galbūt negalėsite naudotis visomis šios svetainės funkcijomis. Tuomet Jūsų veiksmai nebus įtraukiami į virsmo statistiką.

 

Be to, suasmenintos reklamos nuostatas galite išjungti ir per „Google“.

Daugiau informacijos ir „Google“ privatumo pareiškimas pateikti adresu:

https://www.google.com/policies/privacy/

 

9.       Tolesnės nuostatos skirtos mūsų bendradarbiavimui su „Facebook“ ir naudojimuisi jų paslaugomis, tokiomis kaip reklama, panaši auditorija ir pasirenkamoji auditorija.

 

„Stena Line“ naudojasi „Facebook“ paslaugomis naujiems klientams rasti. Tai daroma naudojantis duomenimis, surinktais Jums naudojantis mūsų svetaine, kad rastume panašių perspektyvių klientų per „Facebook“. Duomenys nuasmeninti ir pagal juos neįmanoma atsekti Jūsų.

 

„Stena Line“ naudojasi „Facebook“ ir reklamos tikslais.

 

„Facebook Ireland“ yra bendras duomenų valdytojas su „Stena Line“, bendrai tvarkantis duomenis, susijusius su „Facebook“ paslaugomis, įskaitant panašias auditorijas ir pasirenkamąsias auditorijas. Informaciją, reikalaujamą pagal BDAR 13 straipsnio 1 dalies a ir b punktus, žr. „Facebook Ireland“ duomenų taisyklėse, adresu https://www.facebook.com/about/privacy

 

Informaciją apie tai, kaip „Facebook Ireland“ tvarko asmens duomenis, įskaitant teisinį pagrindą, kuriuo „Facebook Ireland“ remiasi, ir priemones, kuriomis duomenų subjektas gali pasinaudoti savo teisėmis prieš „Facebook Ireland“, žr. „Facebook Ireland“ duomenų taisyklėse adresu https://www.facebook.com/about/privacy.

 

„Stena Line“ vykdo duomenų tvarkymą remdamasi BDAR 6 straipsnio 1 dalies a punktu, kai ji naudojasi panašių auditorijų ir pasirenkamųjų auditorijų paslaugomis svetainės lankytojo sutikimu. Tam galite bet kada paprieštarauti.

 

Be to, galite bet kada paprieštarauti dėl „Stena Line“ ir (arba) „Facebook Ireland“ vykdomo asmens duomenų tvarkymo, kiek tas bendras tvarkymas grindžiamas BDAR 6 straipsnio 1 dalies f punktu.

„Stena Line“ ir „Facebook Ireland“: 

 

·        sudarė asmens duomenų valdymo priedą, kuriame numatyta atitinkamų šalių atsakomybė laikytis BDAR reikalavimų dėl bendro duomenų tvarkymo (kaip nurodyta atitinkamo produkto nuostatose ir sąlygose);

 

·        sutiko, kad „Stena Line“ yra atsakinga už tai, kad suteiks duomenų subjektams bent šiame 9 skyriuje pateiktos informacijos;

 

·        sutiko, kad „Facebook Ireland“ yra atsakinga iš šalių suteikti duomenų subjektams BDAR 15–20 straipsniuose numatytas teises dėl „Facebook Ireland“ laikomų asmens duomenų po bendro jų tvarkymo.

 

10.  Ar perduodame Jūsų asmens duomenis už ES / EEE ribų?

 

„Stena Line“ gali perduoti kai kuriuos Jūsų asmens duomenis toliau išvardytoms šalims, kurios yra už ES / EEE ribų. Jeigu Europos Komisija nėra nusprendusi, kad nurodyta šalis užtikrins tinkamą Jūsų asmens duomenų apsaugos lygį, mes pateiksime mūsų taikomų apsaugos priemonių aprašą arba teisinį pagrindą, kuriuo remiamės, norėdami užtikrinti, kad Jūsų asmens duomenys būtų perduodami pagal ES duomenų apsaugos teisės aktus.

 

Šalis: JK

Apsaugos priemonė: tinkamumo sprendimas (2021 m. birželio 28 d.)

 

Šalis: JAV 

Apsaugos priemonė: Europos Komisijos sutarčių standartinės sąlygos, nustatytos asmens duomenų perdavimui (2010/87/ES) ir (2021/915/ES)

 

Nesivaržydami kreipkitės į mūsų Duomenų apsaugos pareigūną, jeigu norėtumėte gauti daugiau informacijos apie pirmiau minėtas apsaugos priemones.

 

11.  Kiek ilgai laikysime Jūsų asmens duomenis?

TikslasAsmens duomenų tipasIšlaikymo laikotarpis
Teikti pasiūlymus, nuolaidas ir atnaujinimus atsižvelgiant į tai, ką pirkoteVardas, pavardė, kontaktiniai duomenys, maršrutas ir užsakymų istorijaIki 2 metų po santykių su klientais pabaigos
Gerinti mūsų paslaugasInterneto svetainės informacija pagal Jūsų IP adresą ir informacija apie naršyklę26 mėn. po pasinaudojimo mūsų paslaugomis
Tiesioginė rinkodaraEl. pašto adresas, vardas, pavardė, ankstesnės paskirties vietosKol klientas prenumeruoja mūsų naujienlaiškį
Kelionės, apgyvendinimo ir kitų paslaugų pagal sutartį teikimasVardas, pavardė, gimimo data, amžiaus grupė, lytis, kontaktiniai duomenys, mokėjimo duomenys, kartu keliaujančių vaikų skaičius, užsakymo nuorodos numeris, maršruto ir kelionės informacija, transporto priemonės informacija, gyvūno tapatybės numeris, užsakymų ir pirkinių sąrašas mūsų terminalų ir laivų parduotuvėse, panaudoti nuolaidų kodai ir saugumo kodaiIki 14 mėnesių po kelionės pabaigos
Parodyti, kad laikomasi teisinių reikalavimųPaso ir tapatybės dokumento duomenys ir informacija apie asmenis, deklaruojančius save nepilnamečių tėvais3 mėnesiai, norint įrodyti atitinkamoms institucijoms, kad laikomės Švedijos Saugos laivuose potvarkio (2003:438) ir (arba) atitinkamos vietos rinkoje galiojančių įstatymų ir kitų teisės aktų
Vykdyti teisinius įsipareigojimusVardas, pavardė, gimimo data ir paso arba tapatybės dokumento duomenys (keliautojams, kuriems taikomas draudimas keliauti)Iki 6 mėnesių po to, kai keleivių, kuriems draudžiama keliauti, sąrašas pakeičiamas policijos atnaujintu sąrašu.
Neleisti užsakyti kelionių asmenims, kuriems laikinai uždrausta keliautiVardas, pavardė, laikino draudimo keliauti data, gimimo data (asmens kodas, jeigu tai Švedijos piliečiai), paso arba tapatybės dokumento duomenys ir užsakymo nuorodos numerisIki trijų metų po laikino uždraudimo
Vykdyti administravimąSvečių sąrašasIki 6 mėnesių po kelionės pabaigos.
Vykdyti teisinius įsipareigojimusInformacija apie neįgalumą / ribotą judumą1 mėnesį nuo kelionės pabaigos, kad galėtume suteikti reikalingą pagalbą dėl užsakytų kelionių, apgyvendinimo ir kitų užsakymų / pirkinių pagal savo sutartinius įsipareigojimus Jums ir ES reglamentą (ES) Nr. 1177/2010 dėl jūrų ir vidaus vandenų keliais vykstančių keleivių teisių.
Vykdyti teisinius įsipareigojimusMokėjimo duomenys, kontaktiniai duomenys, užsakymo nuorodos numeris, maršrutas, transporto priemonės informacija, Lojalumo programos nario numeris ir, jeigu taikoma, mokesčių mokėtojo numerisIki 10 metų pagal Švedijos Buhalterinės apskaitos įstatymą (1999:1078) ir (arba) atitinkamos vietos rinkoje galiojančius teisės aktus.
Vykdyti teisinius įsipareigojimusvardas, pavardė, lytis, amžiaus grupė, pilietybė bei informacija apie negalią ir skubių atvejų kontaktinis numeris (tiek, kiek pateikiate mums tokią informaciją)Kol laivas pasiekia savo paskirties vietą ir dar 24 valandas pagal Švedijos Saugos laivuose potvarkį (2003:438) ir (arba) atitinkamoje vietos rinkoje taikomus teisės aktus, taip pat Direktyvą 2017/2109, iš dalies pakeičiančią Tarybos Direktyvą 98/41/EB dėl įplaukiančiuose į ir išplaukiančiuose iš Bendrijos valstybių narių uostų keleiviniuose laivuose esančių asmenų registracijos
Nagrinėti skundus bei ginti ir (arba) pareikšti teisinius reikalavimusTik susiję asmens duomenysTol, kol Jūsų asmens duomenų pagrįstai reikia „Stena Line“, kad ši galėtų išnagrinėti klientų skundus ir (arba) apginti ir (arba) pareikšti teisinius reikalavimus (paprastai teisės aktais nustatytą senaties terminą)

12.  Kokias teises turite?

 

Toliau pateikiama Jūsų teisių pagal ES duomenų apsaugos teisės aktus santrauka. Šiomis teisėmis galite pasinaudoti nemokamai, išsiuntę el. laišką arba paprastą laišką šio dokumento pabaigoje nurodytais adresais. Taip pat galite pasinaudoti interneto svetainėje esančia paklausimo forma.

 

Kai gaunate el. laišką dėl užsakymo, kurį atlikote pasinaudodami mūsų Paslaugomis, jame bus užsakymo nuoroda, tad galite jį atnaujinti. Jeigu turite klausimų dėl savo teisių, nedvejodami kreipkitės į mus (kontaktiniai duomenys pateikiami šio dokumento pabaigoje).

 

„Stena Line“ visada įvertina, ar prašymas pasinaudoti šiomis teisėmis yra pagrįstas. Nė viena toliau nurodyta teisė nėra absoliuti. Gali būti taikomos išimtys.

 

Be toliau nurodytų teisių, Jūs visada turite teisę priežiūros institucijai pateikti skundą dėl to, kaip „Stena Line“ tvarko Jūsų asmens duomenis.

 

a)       Teisė susipažinti su duomenimis. Jūs galite pateikti prašymą ir gauti savo asmens duomenų, kuriuos „Stena Line“ tvarko, kopiją, taip pat papildomos informacijos apie tai, kaip „Stena Line“ tvarko Jūsų asmens duomenis.

 

b)       Teisė taisyti duomenis. Jūs turite teisę ištaisyti ir (arba) papildyti savo asmens duomenis, jeigu jie yra netikslūs arba neišsamūs.

 

c)       Teisė šalinti duomenis. Jūs turite teisę prašyti, kad „Stena Line“ nedelsdama pašalintų Jūsų asmens duomenis visais šiais atvejais:

 

-       asmens duomenys yra nebereikalingi tam tikslui, kuriuo buvo iš pradžių surinkti arba kitaip tvarkomi;

-       Jūs atšaukiate savo sutikimą tvarkyti duomenis ir nėra jokio kito teisinio pagrindo tai daryti;

-       Jūs pagrįstai nesutinkate, kad Jūsų asmens duomenys būtų tvarkomi;

-       asmens duomenys buvo tvarkomi neteisėtai;

-       asmens duomenis privalu pašalinti laikantis teisinio reikalavimo.

 

d)        Teisė apriboti tvarkymą. Jūs turite teisę prašyti apriboti savo asmens duomenų tvarkymą visais šiais atvejais:

 

-       tikrinamas asmens duomenų tikslumas;

-       duomenys tvarkomi neteisėtai arba jų nebereikia duomenų tvarkymo tikslais, tačiau Jūs nenorite, kad juos pašalintų, ir prašote apriboti jų tvarkymą;

-       „Stena Line“ nebereikia asmens duomenų, tačiau Jums jų reikia, kad galėtumėte pagrįsti, pareikšti teisinius reikalavimus arba gintis nuo jų;

-       Jūs nesutinkate, kad Jūsų asmens duomenys būtų tvarkomi, ir toks prieštaravimas yra tiriamas.

 

e)        Teisė į duomenų perkeliamumą. Tam tikromis aplinkybėmis Jūs turite teisę gauti savo asmens duomenis, kuriuos pateikėte „Stena Line“, kad galėtumėte juos perduoti kitam paslaugų teikėjui, jeigu asmens duomenų tvarkymas yra pagrįstas Jūsų sutikimu arba sutartimi.

 

f)         Bendra teisė pareikšti prieštaravimą. Jūs turite bendrą teisę bet kada nesutikti, kad Jūsų asmens duomenys būtų tvarkomi remiantis „Stena Line“ teisėtais interesais. Tada mes privalome įrodyti, kad turime įtikinamų teisinį pagrindą tvarkyti tokius duomenis arba kad mums reikia tokių duomenų, kad galėtume pagrįsti, pareikšti arba apginti teisinius reikalavimus.

 

g)        Teisė pareikšti prieštaravimus dėl tiesioginės rinkodaros. Jūs turite teisę bet kada nesutikti, kad Jūsų asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais. Tada „Stena Line“ nebegali tokiais tikslais tvarkyti Jūsų asmens duomenų.

 

13.  Informacija apie telefoninių pokalbių įrašymą

 

„Stena Line“ įrašinėja telefoninius pokalbius su klientais remdamasi mūsų teisinių interesu įvairiais komerciniais tikslais. Tai darome, be kita ko, kad pagerintume klientų aptarnavimo ir teikiamos informacijos kokybę, savo darbuotojų mokymo tikslais, pranešti apie užklausų telefonu tipą ir skaičių, pokalbio telefonu informaciją, kuri gali būti naudojama kilus ginčui apie pokalbio turinį ir (arba) patvirtinti bet kokius per pokalbį padarytus susitarimus ir įrodyti, kad laikomasi galiojančių įstatymų ir kitų teisės aktų.

 

Būsite iš anksto informuoti, kad pokalbis bus įrašomas. Turite galimybę paprieštarauti įrašymui nutraukdami skambutį. Kiti susisiekimo su mumis būdai nurodyti mūsų interneto svetainės Kontaktinės informacijos skiltyje.

 

Įrašai bus laikomi ribotą laiką (ne ilgiau nei reikalaujama arba leidžiama pagal galiojančius teisės aktus, įskaitant galiojančius nuostatus dėl pretenzijų apribojimų).

Per pokalbį telefonu surinkti asmens duomenys bus tvarkomi pagal pirmiau minėtas „Stena Line“ privatumo taisyklių nuostatas, skirtas klientams, kurie atlieka užsakymus ir naudojasi mūsų svetainėmis.

 

14.  Kaip su mumis susisiekti?

 

Su mumis galite susisiekti toliau nurodytais būdais.

 

Pagrindinis biuras

Adresas: Stena Line Scandinavia AB, 405 19 Gothenburg, Sweden

Telefono Nr.: + 46 770-57 57 00

El. paštas: info.se@stenaline.com

 

Turime Duomenų apsaugos pareigūną, į kurį galite kreiptis visais su Jūsų asmens duomenų tvarkymu susijusiais klausimais. Su mūsų duomenų apsaugos pareigūnu galite susisiekti el. pašto adresu dpo@stenaline.com.